کیتکس کیش 2022-دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات

کیتکس کیش 2022-دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات

اردیبهشت 21, 1401 توسط اخبار سومیکو در:
  • دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات (کیتکس) ۲۰۲۲ کیش در حال برگزاری است. 180 شرکت فعال در حوزه ارتباطات، اطلاعات، دانش‌بنیان و استارت‌آپی در دومین دوره نمایشگاه کیتکس 2022 کیش حضور داشتند. این نمایشگاه در فضایی نزدیک به 14 هزار مترمربع از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت دست‌آوردهای فعالان این حوزه را به نمایش گذاشت.

    بخش‌های مختلف نمایشگاه کیتکس

    این نمایشگاه شامل دو بخش است که در بخش اول غرفه‌های شرکت‌ها قرار دارند. در بخش دوم برنامه‌‌های جانبی از قبیل سمینارهای آموزشی، کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و رویدادهای علمی واستارت‌آپی را برگزار خواهند کرد.

    شش محور اصلی این نمایشگاه شامل:

    • توسعه شهر هوشمند
    • فناوری‌های نوین مالی
    • رمز ارزها
    • استفاده از فناوری بلاک‌چین
    • فعالیت‌های محور IT
    • فناوری‌های توسعه‌ای

    برای زیرساخت اطلاعات و ارتباطات بود. از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کیش نیز می‌توان به توسعه همکاری با شرکت‌های ارتباطی بزرگ کشور و شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپی اشاره کرد.

    قراردادهای امضا شده در کیتکس

    در این رویداد بزرگ، قرار است چند قرارداد مهم به امضا برسند. از جمله این تفاهم‌نامه‌ها همکاری میان سازمان منطقه آزاد کیش با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین تفاهم‌نامه هم‌کاری بین اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات و سندیکای مخابرات ایران هستند. هدف از امضای این قراردادها، اتصال اطلاعات درمانی تمام بیماران کشور با باشگاه سلامت بیمارستان جزیره کیش است.

    هم‌چنین این تفاهم‌نامه‌ها هم‌سو با توسعه سلامت هوشمند در جزیره کیش، توسعه خدمات ارتباطی و بهبود زیرساخت‌های اینترنتی و مخابراتی در کنار ایجاد جذابیت برای حضور شرکت‌های مختلف در کیش اند.

    حضور سومیکو در نمایشگاه کیتکس کیش

    سومیکو با حضور در نمایشگاه کیتکس کیش تبادل اطلاعاتی با فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت. همایش‌های برگزاری از نظر دست‌آوردهای نوین این صنعت بسیار تاثیرگذار بودند. شرکت‌ها و نخبگان ایرانی قابلیت‌های خوبی را در کیتکس کیش پیرامون حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه کردند.

    امیدواریم صنعت‌گران و تامین کنندگان ایرانی بتوانند همکاری خوبی با شرکت‌های دانش بنیان و فعال حوزه ارتباطات داشته باشند تا هر چه زودتر به پیشرفت‌های جهانی برسیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      سومیکو

      شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.

      دفتر مرکزی

      تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
      ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13

      تلفن

      4000 4361 (21) 98+

      ایمیل

      info@sumico.ir

      سبد خرید