شرکت سومیکو با رعایت فاکتورهای اصول مشتریمداری و رعایت حقوق مصرف کننده در زمینه “مدیریت رضایتمندی مشتریان” موفق به اخذ استاندارد ایزو 10004-2012 از مؤسسه QMS اروپا در ارائه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان محترم خود شده است.
شرایط عمومی گارانتی محصولات شبکه
خرابیهای ناشی از ضربه، شكستگی، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتشسوزی، آبدیدگی، شوک الكتریكی، حوادث طبیعی، كار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگزدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات، اتصال مودم به برق، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاهها و لوازم جانبی غیر اصلی، با تشخیص كارشناسان فنی شركت سومیکو مشمول خدمات و ضمانت نمیباشد.
دستکاری سختافزاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
هرگونه تغییر یا از بین بردن نرمافزار داخلی دستگاه (Firmware) توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
گارانتی صرفأ سختافزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبی و نرمافزاری نمیباشد.
هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بستهبندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شركت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد.
شركت سومیکو متعهد است كه قطعه مشتری را در صورت بروز مشكل در مدت تست (در دفاتر خدمات پس از فروش)، بدون هزینه تعمیر یا تعویض نماید.
مسئولیت حملونقل كالای معیوب به بخش گارانتی و بالعكس به عهده مشتری میباشد.
دارنده رسید به عنوان صاحب كالا تلقی میشود و فقط در قبال ارائه رسید، كالا تحویل داده خواهد شد.
تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یک ماه تحت ضمانت شركت سومیکو خواهد بود.
شركت سومیکو هیچگونه تعهدی نسبت به اطلاعات موجود در قطعات ارسالی ندارد.
رسید كالا ۴۵ روز پس از تاریخ رسید قطعه اعتبار داشته و پس از این مدت هیچ مسئولیتی متوجه شركت نمیباشد.
چنانچه زمان انجام خدمات بیش از یک هفته به درازا بیانجامد، خریدار میتواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین نماید. در این صورت، دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر به طور موقت و به صورت امانت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
در صورتی که تعمیر دستگاه بیشتر از ۴ روز کاری به طول انجامید مشتری میتواند درخواست کالای امانی نماید.
گارانتی دستگاه تعمیر شده تا ۱ ماه بعد از تعمیر برای کلیه قسمتها و برای قسمت تعمیر شده تا ۳ ماه بعد از زمان تعمیر اعتبار خواهد داشت.
در صورتیکه کالایی با یک عیب تکراری بیش از ۲ بار برای گارانتی ارسال گردد، با احراز عیب در بار دوم، دستگاه معیوب با دستگاه سالم دیگری تعویض خواهد شد و هزینه ایاب ذهاب بار دوم به عهده شرکت خواهد بود.
در صورت تشخیص غیر قابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و همرده آن محصول به مشتری ارائه میگردد.
اهداف واحد خدمات پس از فروش سومیکو
ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان
آسودگی خیال توام با دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات مجاز و رسمی در داخل کشور
شفافیت و صداقت در ارائه خدمات و پشتیبانی از محصولات در جهت رضایتمندی مشتریان
تامین و تهیه قطعات یدکی در کوتاهترین زمان ممکن در طول مدت گارانتی و خدمات پس از فروش
ارائه کلیه خدمات درخواستی مشتریان، در کوتاهترین زمان
حسن رفتار با مشتری و رعایت اصل مشتریمداری
حمایت از حقوق مشتریان سومیکو
مرکز خدمات پس از فروش سومیکو با در اختیار داشتن بانک قطعات یدکی، کلیه نیاز به قطعات یدکی این را جهت مصارف خدماتی خود، با تضمین اصالت کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان خود قرار میدهد.
مشتریان ما، خدمات درخواستی خود را به طور کامل، با کیفیت مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن از مرکز خدمات پس از فروش سومیکو دریافت مینمایند.
مشتری کالای خود را در محل سرویس سنتر تست کند و تعمیرکار موظف است تا زمانی را برای این کار و توصیههای آموزشی لازم اختصاص دهد و به کلیه سؤلات فنی مربوطه به صورت تمام و کمال پاسخ دهد.
شفافیت در ارائه اطلاعات لازم و کافی به مشتریان در خصوص شرایط عمومی گارانتی کالا، نحوه کارکرد و استفاده بهینه از آن و یا ارائه خدمات فنی مشاوره و آموزش های کاربردی.
واحد ارتباط با مشتریان شرکت سومیکو به منظور بهبود شیوه خدمات رسانی در واحد خدمات پس از فروش، آماده دریافت هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم از طریق درگاههای ارتباطی شرکت سومیکو شامل: مراجعه حضوری به آدرس شرکت، شماره تماس 43614000-021 و یا از طریق ارسال ایمیل feedback@sumico.ir میباشد.
شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.
دفتر مرکزی
تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13