این فرم به مشتریان این امکان را میدهد تا هرگونه مسئله ای که با واحد خدمات پس از فروش ما مواجه هستند را به آسانی انتقال دهند. مشتریان ما میتوانند نظرات، انتقادات یا پیشنهادها خود را در مورد خدمات ارائه شده به ما ارسال کنند. این ارتباط مستقیم با مشتریان، به ما این امکان را میدهد که سریعاً به شکایات و مشکلات آنها پاسخ دهیم و اقدامات لازم را برای حل آنها انجام دهیم. در سومیکو، ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان اولویت اصلی ماست. به منظور رسیدگی به شکایات شما ، خواهشمند است فرم زیر را تکمیل نمائید تا مورد شما توسط همکاران ما بررسی و پیگیری شود.
شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.
دفتر مرکزی
تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13