واحد خدمات پس از فروش دستگاه فیوژن

واحد خدمات پس از فروش دستگاه فیوژن

واحد خدمات پس از فروش سومیکو با شعار سرعت، دقت و کیفیت به عنوان تنها مرکز رسمی و مجاز خدمات پس از فروش دستگاه‌های فیوژن اسپلایسر و تجهیزات فیبر نوری شرکت سومیتومو در ایران، با کادری مجرب و آموزش‌دیده در کشور ژاپن توسط شرکت سومیتومو الکتریک ژاپن در سال 2012 میلادی موفق به اخذ دیپلم فنی خدمات تخصصی دستگاه‌های فیوژن اسپلایسر سومیتومو از این شرکت و همچنین اخذ اجازه‌نامه تاسیس سرویس سنتر مجاز سومیتومو الکتریک در ایران در حوزه خدمات دستگاه‌های فیوژن فیبر نوری در ایران گردیده که از سال 2012 پس از خروج ایران از تحریم‌ها و ورود شرکت سومیتمومو الکتریک به ایران، رسما کار خود را آغاز نمود.

واحد خدمات پس از فروش سومیکو با راه‌اندازی مجهزترین سرویس‌سنتر و بزرگ‌ترین بانک قطعات دستگاه‌های فیوژن سومیتومو در ایران، در اسرع وقت و با کم‌ترین هزینه آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی بدون نیاز به ارسال دستگاه‌های تعمیری به خارج از کشور، به مشتریان خود می‌باشد.

DSC_0528

شرکت سومیکو با رعایت فاکتورهای اصول مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کننده در زمینه “مدیریت رضایت‌مندی مشتریان” موفق به اخذ استاندارد ایزو 10004-2012 از مؤسسه QMS اروپا در ارائه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان محترم خود شده است.

اهداف واحد خدمات پس از فروش سومیکو

  • ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان
  • آسودگی خیال توام با دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات مجاز و رسمی شرکت سومیتومو الکتریک در داخل کشور
  • شفافیت و صداقت در ارائه خدمات و پشتیبانی از محصول سومیتومو در جهت رضایت‌مندی مشتریان
  • تعمیر و کالیبراسیون‌های دوره‌ای دستگاه بدون هزینه در طول مدت گارانتی و با کمترین هزینه پس از اتمام مدت گارانتی
  • تامین و تهیه قطعات یدکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در طول مدت گارانتی و خدمات پس از فروش
  • ارائه کلیه خدمات درخواستی مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان
  • برگزاری سرویس کمپ‌های دوره‌ای با فراخوان قبلی جهت به‌روزرسانی و ارتقای دستگاه‌های فیوژن
  • شرایط ویژه تأمین دستگاه جایگزین در مدت زمان ارائه خدمات گارانتی در صورت استفاده از خدمات طلایی سرویس سنتر سومیکو
  • درک صحیح از نیازهای مشتریان و تلاش در راستای تامین آن‌ها
  • حسن رفتار با مشتری و رعایت اصل مشتری‌مداری                                                     

حمایت از حقوق مشتریان سومیکو

  • مرکز خدمات پس از فروش سومیکو با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین بانک قطعات یدکی دستگاه‌های فیوژن سومیتومو در ایران، قطعات یدکی را جهت مصارف خدماتی خود، با تضمین اصالت کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد.
  • مشتریان ما، خدمات درخواستی خود را به طور کامل، با کیفیت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مرکز خدمات پس از فروش سومیکو دریافت می‌نمایند.
  • مشتری، دستگاه خود را در محل سرویس‌سنتر تست می‌کند و تعمیرکار موظف است تا زمانی را برای این کار و توصیه‌های آموزشی لازم اختصاص دهد و به کلیه سؤالات فنی مربوط به صورت تمام و کمال پاسخ دهد.
  • در ارائه اطلاعات لازم و کافی به مشتریان در خصوص شرایط عمومی گارانتی دستگاه فیوژن، نحوه کارکرد و استفاده بهینه از آن و یا ارائه خدمات به دستگاه‌های فیوژن فاقد گارانتی جهت تعمیر و تامین قطعات مورد نیاز شفافیت وجود دارد.
  • به دليل نياز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و سپس رفع هر چه سريع‌تر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر، به واحد خدمات پس از فروش تحويل داده شود.
  • واحد ارتباط با مشتریان شرکت سومیکو به منظور بهبود شیوه خدمت‌‌رسانی در واحد خدمات پس از فروش، آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم از طریق درگاه‌های ارتباطی شرکت سومیکو شامل: مراجعه حضوری به آدرس شرکت، شماره تماس 43614000-021 و یا از طریق ارسال ایمیل به نشانی info@sumico.ir می‌باشد.

شرایط گارانتی و خدمات پس از گارانتی

  • کلیه دستگاه‌های فیوژن خریداری شده از شرکت سومیکو با گواهی کالیبراسیون یک‌ساله به مشتریان ارایه می‌گردد و به صورت سالیانه قابل تمدید می‌باشد.
  • کلیه دستگاه‌های فیوژن خریداری شده از شرکت سومیکو آکبند بوده و با نشانه پلمپ طوسی شرکت سومیتومو به مشتریان ارائه می‌گردد.
  • ضمانت‌نامه‌های سومیکو به صورت الکترونیک بوده از طریق ثبت سریال دستگاه توسط مشتری (مالک دستگاه) در پورتال خدمات پس از فروش با چند کلیک در بخش مربوطه با امکان پرینت قابل رؤیت می‌باشد، لذا در زمان ارائه خدمات الزامی به ارائه برگه گارانتی نمی‌باشد.
  • دستگاه با مدل و شماره سريال مندرج بر روی دستگاه و مطابق با گارت گارانتی الکترونیکی صادره، بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده مندرج در دفترچه راهنمای داخل آن دارای يک سال ضمانت می‌باشد.
  • علی‌رغم رعايت تمامی شرايط استاندارد توليدکننده، شرکت سومیکو متعهد است چنان‌چه دستگاهی در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت‌افزاری گرديد، اقدام به برطرف‌کردن مشکل نمايد.
  • کلیه دستگاه‌های فیوژن سومیتومو در طول مدت گارانتی، در صورت رعایت شرایط گارانتی، از خدمات رایگان بهره‌مند خواهد شد.
  • بعد از اتمام زمان گارانتی، بابت تعميرات و خدمات دستگاه، هزينه دريافت خواهد شد.
  • کلیه دستگاه‌هایی که در سرویس‌سنتر سومیکو تعمیر شده باشند، با نشانه پلمپ نارنجی مرکز مجاز خدمات پس از فروش سومیکو قابل شناسایی بوده و شامل کلیه خدمات گارانتی و یا خدمات پس از فروش سومیکو می‌باشند.
  • به واسطه ارائه خدمات تخصصی بهتر و موثرتر، کلیه خدمات پس از فروش سومیکو فقط در محل قانونی این شرکت در تهران به عنوان تنها مرکز رسمی مجاز تأییدشده خدمات پس از فروش دستگاه‌های سومیتومو الکتریک ژاپن در ایران، بدون هیچ شعبه‌ای، ارائه می‌گردد.
  • در سرویس‌سنتر سومیکو، دستگاهِ فاقد پلمپ و یا پلمپ‌شکسته به منزله دستگاه فاقد گارانتی تلقی گردیده و شامل خدمات گارانتی نمی‌گردد.
  • خدمات گارانتی شامل تعویضِ دستگاه نمی‌شود و در صورت هرگونه خرابی، دستگاه تعمیر خواهد شد.
  • کلیه دستگاه‌های فیوژن سومیتومو پس از اتمام دوره ضمانت، دارای 7 سال خدمات پس از فروش می‌باشند و شرکت سومیکو به عنوان مرکز رسمی خدمات مجاز شرکت سومیتومو الکتریک در ایران تضمين می‌کند تا 7 سال پس از تاريخ فروش دستگاه فیوژن، کليه تجهيزات مصرفی و قطعات مورد نياز آن را با اخذ هزینه تأمين نمايد.

 موارد ابطال گارانتی

  • عدم تطبيق شماره سريال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت‌نامه الکترونیکی صادره 
  • مخدوش يا پاک شدن سريال و يا شکستن پلمپ دستگاه
  • بروز هر گونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، آتش، مواد شيميايی، نوسانات برق
  • هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی، فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم
  • شکستن يا ظاهر شدن خطوط افقی يا عمودی روی LCD
  • هرگونه دست‌کاری و تعمير غير اصولی توسط افراد متفرقه و يا عدم استفاده صحيح از دستگاه

 توضيحات ضروری

  • در هنگام و یا پس از خرید دستگاه فیوژن ضمن راهنمایی و مساعدت کارشناسان فروش سومیکو، حتماً نسبت به ثبت مشخصات خود و دستگاه خریداری‌شده جهت رویت و دریافت کارت گارانتی الکترونیک خود در پرتال خدمات پس از فروش سومیکو اکیدا اقدام نمائید، چرا که نحوه ارتباط و اطلاع‌رسانی، فراخوان‌ها و Service Camp ها، یادآوری سرویس‌های دوره‌ای و شرکت در ارائه خدمات تکمیلی و آموزشی به مشتریان بابت دستگاه‌ها صرفاً از این طریق می‌باشد و از خریداران محترم تقاضا می‌گردد حتماً نسبت به رویت و اخذ کارت گارانتی الکترونیک خود از پورتال مذکور اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.
  • افت طول عمر باطری و يا افزايش مدت شارژ باطری و یا سوختن شارژر دستگاه در اثر نوسانات برق و عدم رعايت دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط کارخانه سازنده خارج از تعهدات شرکت می‌باشد.
  • معيوب شدن حافظه داخلی، به جهت وارد آمدن تکان‌های ناگهانی يا ضربه به دستگاه و مخدوش شدن يا از بين رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرآيند تعميرات، در صورت عدم اطلاع شرکت از جهت اهميت بر عهده مشتری است.
  • چنان‌چه در پی درخواست مشتری، دستگاه تعميرشده برای ايشان ارسال گردد، مسئوليت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
  • کليه هزينه‌های ارسال و یا دریافت دستگاه فيوژن از مشتری به مرکز خدمات سومیکو و بالعکس بر عهده مشتری می‌باشد.
  • برخی قطعات و اجزا (باطری، شارژر، دستگاه کليور (کاتر)، تيغه کليور، بدنه، الکترودها و حافظه جانبی، مصرفی و استهلاکی بوده و به واسطه کیفیت نگه‌داری، استفاده و یا میزان مصرف، شامل گارانتی نبوده و تعمیر و یا تعویض آن‌ها شامل هزینه می‌باشد.

    سومیکو

    شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.

    دفتر مرکزی

    تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
    ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13

    تلفن

    4000 4361 (21) 98+

    ایمیل

    info@sumico.ir

    سبد خرید