خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش

واحد خدمات پس از فروش سومیکو با شعار سرعت، دقت و کیفیت به عنوان تنها مرکز رسمی و مجاز خدمات پس از فروش دستگاههای فیوژن اسپلایسر و تجهیزات فیبرنوری شرکت سومیتومو در ایران ، با کادری مجرب و آموزش دیده در کشور ژاپن توسط شرکت سوموتومو الکتریک ژاپن در سال 2012 میلادی موفق به اخذ دیپلم فنی خدمات تخصصی دستگاههای فیوژن اسپلایسر سومیتومو از این شرکت و همچنین اخذ اجازه نامه تاسیس سرویس سنتر مجاز سومیتومو الکتریک در ایران در حوزه خدمات دستگاههای فیوژن فیبرنوری در ایران گردیده که از سال 2012 پس از خروج ایران از تحریمها و ورود شرکت سومیتمومو الکتریک به ایران، رسما کار خود را آغاز نموده .

واحد خدمات پس از فروش سومیکو با راه اندازی مجهزترین سرویس سنتر و بزرگترین بانک قطعات دستگاههای فیوژن سومیتومو در ایران ،در اسرع وقت و با کمترین هزینه آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی بدون نیاز به ارسال دستگاههای تعمیری به خارج از کشور، به مشتریان خود می‌باشد.

شرکت سومیکو با رعایت فاکتورهای اصول مشتریمداری و رعایت حقوق مصرف کننده در زمینه  “مدیریت رضایتمندی مشتریان” موفق به اخذ استاندارد ایزو 10004-2012 از موسسه QMS اروپا در ارائه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان محترم خود شده است.

اهداف واحد خدمات پس از فروش سومیکو :

ارائه بهترین خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان

  • آسودگی خیال توام با دسترسی سریع و آسان مشتریان به خدمات مجاز و رسمی شرکت سومیتومو الکتریک در داخل کشور.
  • شفافیت و صداقت در ارائه خدمات و پشتیبانی از محصول سومیتومو در جهت رضایتمندی مشتریان
  • تعمیر و کالیبراسیون های دوره ای دستگاه بدون هزینه در طول مدت گارانتی و با کمترین هزینه پس از اتمام مدت گارانتی
  • تامین و تهیه قطعات یدکی در کوتاه ترین زمان ممکن درطول مدت گارانتی و خدمات پس از فروش.
  • ارائه کلیه خدمات درخواستی مشتریان، در کوتاه ترین زمان.
  • برگزاری سرویس کمپهای دوره ای با فراخوان قبلی جهت به روز رسانی و ارتقاء دستگاه های فیوژن
  • شرایط ویژه تامین دستگاه جایگزین در مدت زمان ارائه خدمات گارانتی در صورت استفاده از خدمات طلایی سرویس سنتر سومیکو
  • درک صحیح از نیازهای مشتریان و تلاش در راستای تامین آنها
  • حسن رفتار با مشتریو رعایت اصل مشتری مداری                                                                                                       

حمایت از حقوق مشتریان سومیکو:

  • مرکز خدمات پس از فروش سومیکو با در اختیار داشتن بزرگترین بانک قطعات یدکی دستگاههای فیوژن سومیتومو در ایران، کلیه نیاز به قطعات یدکی این را جهت مصارف خدماتی خود، با تضمین اصالت کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد.
  • مشتریان ما، خدمات درخواستی خود را به طور کامل، با کیفیت مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن از مرکز خدمات پس از فروش سومیکو دریافت مینمایند.
  • مشتری دستگاه خود را در محل سرویس سنتر تست کند و تعمیرکار موظف است تا زمانی را برای این کار و توصیه های آموزشی لازم اختصاص دهد و به کلیه سولات فنی مربوطه بصورت تمام و کمال پاسخ دهد.
  • شفافیت در ارائه اطلاعات لازم و کافی به مشتریان در خصوص شرایط عمومی گارانتی دستگاه فیوژن ، نحوه کارکرد و استفاده بهینه از آن و یا ارائه خدمات به دستگاه های فیوژن فاقد گارانتی جهت تعمیر و تامین قطعات مورد نیاز.
  • به دليل نياز به شناخت علت اصلي بروز اشکال و در نتيجه تعمير هرچه سريع‌تر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحويل داده شود.
  • واحد ارتباط با مشتریان شرکت سومیکو به منظور بهبود شیوه خدمات رسانی در واحد خدمات پس از فروش ، آمادهدریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد ، شکایت و یا درخواست اطلاعات مشتریان محترم از طریق درگاههای ارتباطی شرکت سومیکو  شامل: مراجعه حضوری به ادرس شرکت ، شماره تماس 021-43614000  و یا از طریق ارسال ایمیل info@sumico.ir  می باشد.

شرایط گارانتی و خدمات پس از گارانتی:

 ضمانتنامه های سومیکو بصورت الکترونیک بوده از طریق ثبت سریال دستگاه توسط مشتری ( مالک دستگاه) در پورتال خدمات پس از فروش با چند کلیک در اینجا با امکان پرینت قابل رؤیت میباشد ، لذا در زمان ارائه خدمات الزامی به ارائه برگه گارانتی نمیباشد.

  • کلیه دستگاههای فیوژن خریداری شده از شرکت سومیکو با گواهی کالیبراسیون یکساله به مشتریان ارایه میگردد و بصورت سالیانه قابل تمدید میباشد.
  • کلیه دستگاههای فیوژن خریداری شده از شرکت سومیکو اکبند بوده و با نشانه پلمپ طوسی شرکت سومیتومو به مشتریان ارائه میگردد.
  • کلیه دستگاهایی که در سرویس سنتر سومیکو تعمیر شده باشند با نشانه پلمپ نارنجی مرکز مجاز خدمات پس از فروش سومیکو قابل شناسایی بوده و شامل کلیه خدمات گارانتی و یا خدمات پس از فروش سومیکو میباشند.
  • در سرویس سنتر سومیکو، دستگاه فاقد پلمپ و یا پلمپ شکسته به منزله دستگاه فاقد گارانتی تلقی گردیده و شامل خدمات گارانتی نمیگردد.
  • کلیه دستگاههای فیوژن سومیتومو در طول مدت گارانتی، در صورت رعایت شرایط گارانتی از خدمات رایگان بهره مند خواهد شد.
  • به واسطه ارائه خدمات تخصصی بهتر و موثرتر، کلیه خدمات پس از فروش سومیکو فقط درمحل قانونی این شرکت در تهران به عنوان تنها مرکز رسمی مجاز تایید شده خدمات پس از فروش دستگاههای سومیتومو الکتریک ژاپن در ایران، بدون هیچ شعبه ای، ارائه می گردد.
  • خدمات گارانتی شامل تعویض دستگاه نمی شود و در صورت هرگونه خرابی، دستگاه تعمیر خواهد شد.
  • کلیه دستگاههای فیوژن سومیتومو پس از اتمام دوره ضمانت، داراي 7 سال خدمات پس از فروش میباشند و شرکت سومیکو به عنوان مرکز رسمی خدمات مجاز شرکت سومیتومو الکتریک در ایران تضمين مي‌کند تا 7 سال پس از تاريخ فروش دستگاه فیوژن، کليه تجهيزات مصرفي و قطعات مورد نياز آن را با اخذ هزینه تأمين نمايد.
  • بعد از اتمام زمان گارانتی، بابت تعميرات و خدمات دستگاه، هزينه دريافت خواهد شد.
  • دستگاه با مدل و شماره سريال مندرج بر روی دستگاه و مطابق با گارت گارانتی الکترونیکی صادره از اینجا ، بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده درج در دفترچه راهنماي داخل آن داراي يک سال ضمانت مي‌باشد.
  • عليرغم رعايت تمامي شرايط استاندارد توليدکننده، شرکت سومیکو متعهد است چنانچه دستگاهي در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت‌افزاري گرديد، اقدام به برطرف کردن مشکل نمايد.

 موارد ابطال گارانتی:

  • عدم تطبيق شماره سريال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت‌نامه الکترونیکی صادره از اینجا
  • بروز هرگونه اشکال فني ناشي از ضربه، شکستگي، نفوذ آب، آتش، مواد شيميايي، نوسانات برق
  • هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی، فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم
  • شکستن يا ظاهر شدن خطوط افقي يا عمودي روي LCD
  • هرگونه دست‌کاري و تعمير غيراصولي توسط افراد متفرقه و يا عدم استفاده صحيح از دستگاه
  • مخدوش يا پاک شدن سريال و يا شکستن پلمپ دستگاه فیوژن، موجب ابطال گارانتی مي‌شود.

 توضيحات ضروري:

  • در هنگام و یا پس از خرید دستگاه فیوژن ضمن راهنمایی و مساعدت کارشناسان فروش سومیکو، حتماً نسبت به ثبت مشخصات خود و دستگاه خریداری شده جهت رویت و دریافت گارت گارانتی الکترونیک خود در پرتال خدمات پس از فروش سومیکو اکیدا اقدام نموده، چرا که نحوه ارتباط و اطلاع رسانی، فراخوانها و Service Camp های، یادآوری سرویسهای دوره ای و شرکت در ارائه خدمات تکمیلی و آموزشی به مشتریان بابت دستگاهها صرفا از این طریق میباشد و از خریداران محترم تقاضا میگردد حتما نسبت به رویت و اخذ کارت گارانتی الکترونیک خود از پورتال مذکور اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.
  • افت طول عمر باطری و يا افزايش مدت شارژ باطري و یا سوختن شارژر دستگاه در اثر نوسانات برق و عدم رعايت دستورالعمل‌هاي ارائه شده توسط کارخانه سازنده خارج از تعهدات شرکت میباشد.
  • معيوب شدن حافظه داخلی، به جهت وارد آمدن تکان‌هاي ناگهاني يا ضربه به دستگاه و مخدوش شدن يا از بين بردن اطلاعات موجود بر روي دستگاه در فرآيند تعميرات، در صورت عدم اطلاع شرکت از اهميت و کليدي بودن بر عهده مشتري است.

 چنانچه در پي درخواست مشتري دستگاه تعمير شده براي ايشان ارسال گردد مسئوليت بروز تمام حوادث احتمالي متوجه مشتري خواهد بود و کليه هزينه‌هاي ارسال و یا دریافت دستگاه فيوژن از مشتری به مرکز خدمات سومیکو و بلعکس برعهده مشتري مي‌باشد.

  • برخی قطعات و اجزاء (باطري، شارژر، دستگاه کليور (کاتر) تيغه کليور، بدنه، الکترودها، حافظه جانبی) مصرفی و استهلاکی بوده و به واسطه کیفیت نگهداری، استفاده و یا میزان مصرف ، شامل گارانتی نبوده و تعمیر و یا تعویض آنها شامل هزینه میباشد.

    سومیکو

    شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.

    دفتر مرکزی

    تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
    ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13

    تلفن

    4000 4361 (21) 98+

    ایمیل

    info@sumico.ir

    سبد خرید