شرایط گارانتی و خدمات پس از گارانتی:
ضمانتنامه های سومیکو به صورت الکترونیک بوده از طریق ثبت سریال دستگاه توسط مشتری ( مالک دستگاه) در پورتال خدمات پس از فروش با چند کلیک در بخش مربوطه با امکان پرینت قابل رؤیت میباشد ، لذا در زمان ارائه خدمات الزامی به ارائه برگه گارانتی نمی باشد.
- کلیه دستگاههای فیوژن خریداری شده از شرکت سومیکو با گواهی کالیبراسیون یکساله به مشتریان ارایه میگردد و بصورت سالیانه قابل تمدید میباشد.
- کلیه دستگاههای فیوژن خریداری شده از شرکت سومیکو اکبند بوده و با نشانه پلمپ طوسی شرکت سومیتومو به مشتریان ارائه میگردد.
- کلیه دستگاهایی که در سرویس سنتر سومیکو تعمیر شده باشند با نشانه پلمپ نارنجی مرکز مجاز خدمات پس از فروش سومیکو قابل شناسایی بوده و شامل کلیه خدمات گارانتی و یا خدمات پس از فروش سومیکو میباشند.
- در سرویس سنتر سومیکو، دستگاه فاقد پلمپ و یا پلمپ شکسته به منزله دستگاه فاقد گارانتی تلقی گردیده و شامل خدمات گارانتی نمیگردد.
- کلیه دستگاههای فیوژن سومیتومو در طول مدت گارانتی، در صورت رعایت شرایط گارانتی از خدمات رایگان بهره مند خواهد شد.
- به واسطه ارائه خدمات تخصصی بهتر و موثرتر، کلیه خدمات پس از فروش سومیکو فقط درمحل قانونی این شرکت در تهران به عنوان تنها مرکز رسمی مجاز تایید شده خدمات پس از فروش دستگاههای سومیتومو الکتریک ژاپن در ایران، بدون هیچ شعبه ای، ارائه می گردد.
- خدمات گارانتی شامل تعویض دستگاه نمی شود و در صورت هرگونه خرابی، دستگاه تعمیر خواهد شد.
- کلیه دستگاههای فیوژن سومیتومو پس از اتمام دوره ضمانت، داراي 7 سال خدمات پس از فروش میباشند و شرکت سومیکو به عنوان مرکز رسمی خدمات مجاز شرکت سومیتومو الکتریک در ایران تضمين ميکند تا 7 سال پس از تاريخ فروش دستگاه فیوژن، کليه تجهيزات مصرفي و قطعات مورد نياز آن را با اخذ هزینه تأمين نمايد.
- بعد از اتمام زمان گارانتی، بابت تعميرات و خدمات دستگاه، هزينه دريافت خواهد شد.
- دستگاه با مدل و شماره سريال مندرج بر روی دستگاه و مطابق با گارت گارانتی الکترونیکی صادره ، بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده درج در دفترچه راهنماي داخل آن داراي يک سال ضمانت ميباشد.
- عليرغم رعايت تمامي شرايط استاندارد توليدکننده، شرکت سومیکو متعهد است چنانچه دستگاهي در طول دوره گارانتی دچار مشکل سختافزاري گرديد، اقدام به برطرف کردن مشکل نمايد.
موارد ابطال گارانتی:
- عدم تطبيق شماره سريال دستگاه با شماره مندرج در ضمانتنامه الکترونیکی صادره
- بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، آتش، مواد شيميايی، نوسانات برق
- هرگونه خرابی بدنه دستگاه از جمله خراشیدگی، فرورفتگی، شکستگی و کسری لوازم
- شکستن يا ظاهر شدن خطوط افقي يا عمودي روي LCD
- هرگونه دستکاري و تعمير غيراصولی توسط افراد متفرقه و يا عدم استفاده صحيح از دستگاه
- مخدوش يا پاک شدن سريال و يا شکستن پلمپ دستگاه فیوژن، موجب ابطال گارانتی ميشود.
توضيحات ضروري:
- در هنگام و یا پس از خرید دستگاه فیوژن ضمن راهنمایی و مساعدت کارشناسان فروش سومیکو، حتماً نسبت به ثبت مشخصات خود و دستگاه خریداری شده جهت رویت و دریافت گارت گارانتی الکترونیک خود در پرتال خدمات پس از فروش سومیکو اکیدا اقدام نموده، چرا که نحوه ارتباط و اطلاع رسانی، فراخوانها و Service Camp های، یادآوری سرویسهای دوره ای و شرکت در ارائه خدمات تکمیلی و آموزشی به مشتریان بابت دستگاهها صرفا از این طریق میباشد و از خریداران محترم تقاضا میگردد حتما نسبت به رویت و اخذ کارت گارانتی الکترونیک خود از پورتال مذکور اقدامات لازم را مبذول بفرمایند.
- افت طول عمر باطری و يا افزايش مدت شارژ باطري و یا سوختن شارژر دستگاه در اثر نوسانات برق و عدم رعايت دستورالعملهاي ارائه شده توسط کارخانه سازنده خارج از تعهدات شرکت میباشد.
- معيوب شدن حافظه داخلی، به جهت وارد آمدن تکانهای ناگهاني يا ضربه به دستگاه و مخدوش شدن يا از بين بردن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرآيند تعميرات، در صورت عدم اطلاع شرکت از اهميت و کليدي بودن بر عهده مشتری است.
چنانچه در پي درخواست مشتری دستگاه تعمير شده براي ايشان ارسال گردد مسئوليت بروز تمام حوادث احتمالي متوجه مشتري خواهد بود و کليه هزينههاي ارسال و یا دریافت دستگاه فيوژن از مشتری به مرکز خدمات سومیکو و بلعکس برعهده مشتری ميباشد.
- برخی قطعات و اجزاء (باطری، شارژر، دستگاه کليور (کاتر) تيغه کليور، بدنه، الکترودها، حافظه جانبی) مصرفی و استهلاکی بوده و به واسطه کیفیت نگهداری، استفاده و یا میزان مصرف ، شامل گارانتی نبوده و تعمیر و یا تعویض آنها شامل هزینه میباشد.