واحد خدمات پس از فروش سومیکو با شعار سرعت، دقت و کیفیت به عنوان تنها مرکز رسمی و مجاز خدمات پس از فروش دستگاه های فیوژن اسپلایسر و تجهیزات فیبرنوری شرکت سومیتومو در ایران، با کادری مجرب و آموزش دیده در شرکت سومیتومو الکتریک ژاپن و بهره مندی از مجوز رسمی تعمیرات و خدمات پس از فروش از شرکت سومیتومو در ایران در حوزه خدمات دستگاه های فیوژن فیبر نوری میباشد.
واحد خدمات پس از فروش سومیکو با راه اندازی مجهزترین سرویس سنتر با کامل ترین بانک قطعه در ایران، در اسرع وقت و با کمترین هزینه آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی به مشتریان خود در اقصی نقاط کشور می باشد.
شرکت سومیکو با رعایت فاکتورهای اصول مشتریمداری و رعایت حقوق مصرفکننده در زمینه “مدیریت رضایتمندی مشتریان” موفق به اخذ استاندارد ایزو 10004-2012 از مؤسسه QMS اروپا در ارائه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان محترم خود شده است.
اهداف واحد خدمات پس از فروش سومیکو
حمایت از حقوق مشتریان سومیکو
شرایط گارانتی و خدمات پس از گارانتی
موارد ابطال گارانتی
توضيحات ضروری
شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.
تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13
4000 4361 (21) 98+
info@sumico.ir

