نمایشگاه الکامپ تلکام شیراز

نمایشگاه الکامپ تلکام شیراز

خرداد 11, 1401 توسط اخبار سومیکو در:
  • هجدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام از تاریخ 9 الی 12 خرداد 1401 در شیراز و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، شهرک گلستان برگزار گردید. بیش از صد شرکت دانش بنیان و فعال در حوزه ICT و IT در این نمایشگاه شرکت کردند.

    نمایشگاه الکامپ تلکام برای چه گروه‌هایی خوب است؟

    فعالان و سرمایه گذاران حوزه‌های

    • شهر هوشمند
    • هوش مصنوعی
    • رمز ارز
    • فناوری‌های نوین
    • اینترنت اشیا
    • رسانه‌های دیجیتال

    می‌توانند ضمن حضور در نمایشگاه الکامپ، با شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات تعامل سازنده‌ای برقرار کنند. یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، آشنایی سرمایه گذاران و نهادهای دولت با قابلیت‌های بخش خصوصی در زمینه فناوری اطلاعات است.

    نقش ارتباطات در زندگی روزمره

    با حضور تکنولوژی‌های جدید، ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئی از زندگی روزمره مردم شده است و اغلب کسب و کارها نیز نیازمند راه‌های ارتباطی جدید هستند. در کنار این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه شهر هوشمند و پنجمین نمایشگاه شهر زیبا نیز در حال برگزاری است. مخابرات، تجارت الکترونیک، موبایل، لپ تاپ، رایانه و خدمات شهری از مهم‌ترین سرفصل‌های فعالیت شرکت‌هایی است که در این نمایشگاه حضور دارند. در واقع نمایشگاه الکامپ فرصتی برای نمایش دست‌آوردها، میزان توسعه و پیشرفت شرکت‌ها است تا با نیاز سنجی و فراهم آوردن شرایط لازم، امکان رقابت در عرصه بین‌المللی ایجاد شود.

    حضور سومیکو در نمایشگاه الکامپ

    سومیکو ضمن مشارکت و حضورفعال در این نمایشگاه از امکانات و توانمندی های هم‌کاران و نمایندگان خود در استان فارس دیدار نموده و دست آوردهای جدید خود از جمله راه اندازی خطوط تولید فیبر نوری را به اشتراک گذاشت.

    سومیکو ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات داخلی و نمایندگان کمپانی‌های خارجی نمایشگاه الکامپ، در نشست‌های تخصصی با سازمان ها و نهادهای دولتی شرکت کرد و تعاملات خوبی درباره استفاده از تجهیزات و تولیدات ایرانی برای زیرساخت‌های مراکز حیاتی از جمله مراکز داده و خطوط فیبر نوری داشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      سومیکو

      شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.

      دفتر مرکزی

      تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
      ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13

      تلفن

      4000 4361 (21) 98+

      ایمیل

      info@sumico.ir

      سبد خرید