واحد خدمات پس از فروش مودم

واحد خدمات پس از فروش مودم

شرکت سومیکو با مجموعه ای از کارشناسان و متخصصان کارآزموده، نیازهای مشتریان را به نحو احسنت در تمامی مراحل، پاسخگو است. در صورت بروز مشکل و یا داشتن هرگونه سوال، شما می توانید با واحد خدمات پس از فروش شرکت در تماس باشید، تا بتوانید از این خدمات با بهترین کیفیت ممکن بهره ببرید. بی گمان، مشکلات و مسایل مطرح شده از سوی مشتریان بی درنگ پیگیری و در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد. خدمات پس از فروش شرکت سومیکو به پاس قدردانی از شما همراهان عزیز با رعایت فاکتورهای اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کننده و با شعار سرعت، دقت و کیفیت به عنوان دفتر مرکزی خدمات پس از فروش و یا نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش این شرکت ، با کادری مجرب و آموزش دیده در اسرع وقت و با کمترین هزینه آماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی به مشتریان خود می باشد. 

  • شرایط گارانتی مودم
  • خرابی های ناشی از ضربه، شكستگی، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش سوزی، آب دیدگی، شوک الكتریكی، حوادث طبیعی، كار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات، اتصال مودم به برق، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر اصلی، با تشخیص كارشناسان فنی شركت سومیکو مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد.
  • دستکاری سخت افزاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
  • هرگونه تغییر یا از بین بردن نرم افزار داخلی دستگاه (Firmware) توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال ضمانت خواهد شد.
  • گارانتی صرفاً سخت افزار دستگاه را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد.
  • هرگونه آسیب دیدگی ایجاد شده به دلیل بسته بندی نامناسب در زمان ارسال بر عهده خریدار بوده و شركت هیچگونه مسئولیتی بابت آن ندارد.
  • شركت سومیکو متعهد است كه قطعه مشتری را در صورت بروز مشكل در مدت تست (در دفاتر خدمات پس از فروش)، بدون هزینه تعمیر یا تعویض نماید.
  • مسئولیت حمل و نقل كالای معیوب به بخش گارانتی و بالعكس به عهده مشتری می باشد.
  • دارنده رسید به عنوان صاحب كالا تلقی میشود و فقط در قبال ارائه رسید، كالا تحویل داده خواهد شد.
  • تعمیرات انجام شده بر روی قطعات بدون گارانتی تا یک ماه تحت ضمانت شركت سومیکو خواهد بود.
  • شركت سومیکو هیچگونه تعهدی نسبت به اطلاعات موجود در قطعات ارسالی ندارد.
  • رسید كالا ۴۵ روز پس از تاریخ رسید قطعه اعتبار داشته و پس از این مدت هیچ مسئولیتی متوجه شركت نمی باشد.
  • چنانچه زمان انجام خدمات بیش از یک هفته به درازا بیانجامد، خریدار می تواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین نماید. در این صورت، دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر به طور موقت و به صورت امانت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.
  • گارانتی دستگاه تعمیر شده تا ۱ ماه بعد از تعمیر برای کلیه قسمتها و برای قسمت تعمیر شده تا ۳ ماه بعد از زمان تعمیر اعتبار خواهد داشت.
  • در صورتیکه کالایی با یک عیب تکراری بیش از ۲ بار برای گارانتی ارسال گردد، با احراز عیب در بار دوم، دستگاه معیوب با دستگاه سالم دیگری تعویض خواهد شد و هزینه ایاب ذهاب بار دوم به عهده شرکت خواهد بود.
  • در صورت تشخیص غیر قابل تعمیر بودن کالای تحت گارانتی، دستگاه جایگزین مطابق دستگاه معیوب و یا مشابه و هم رده آن محصول به مشتری ارائه می گردد.
  • عدم وجود فاکتور خرید ممهور به مهر فروشنده همراه با تاریخ خرید منجر به ابطال گارانتی می گردد.
  • پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده درسایت سومیکو مشخص خواهد گردید.
  • وسایل جانبی از قبیل آداپتور، آنتن، کابل، باتری و … تحت پوشش گارانتی نمی باشد.
  • همراه داشتن جعبه کامل الزامی بوده و محصول بدون جعبه فاقد ضمانت می باشد.
  • هرگونه دستکاری اطلاعات، شماره سریال محصول و لیبل الصاق شده برروی دستگاه سبب ابطال گارانتی می گردد.
  • هرگونه استفاده بر خلاف شرایط مندرج در دفترچه راهنمای دستگاه سبب ابطال گارانتی می گردد.
  • در صورتیکه براساس فاکتور خرید مشتری ( رسمی و معتبر ) کالا در 24 ساعت ابتدایی خرید، دارای ایراد فنی باشد، کالا با کالای نو تعویض خواهد گردید.
  • قطعات معیوب در شرایط ضمانت تعمیر می گردد و در صورت عدم تعمیر با قطعه سالم تعویض خواهد گردید.
  • با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی تجهیزات شبکه، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدل جایگزین و مشابه ارائه خواهد گردید.

فایل خدمات پس از فروش مودم

    سومیکو

    شرکت سومیکو توﺳﻂ ﮔﺮوﻫﯽ از ﻣﻬﻨﺪﺳﯿﻦ ﻣﺘﺨﺼﺺ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﮔﺬاران اﯾﺮاﻧﯽ ﺑﺎ ﺳﺎﺧﺘﺎری ﻣﺪرن و ﻣﺘﻔﺎوت از ﻓﻀﺎی 1389 ﺷﺮﮐﺖ ﺗﺮوﯾﺞ ﺻﻨﻌﺖ ﺳﻮﻣﯽ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺑﺎ ﻧﺎم ﺗﺠﺎري “ﺳﻮﻣﯿﮑﻮ” در ﺳﺎل ﺳـﻨﺘﯽ ﺑﺎ ﻫﺪف ﺗـﺒﻠﻮر و ارﺗﻘﺎء ﺳـﻄﺢ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺧﺪﻣﺎت ﻣﻬﻨﺪﺳــﯽ، ﻃﺒﻖ اﺳــــﺘﺎﻧﺪارﻫﺎي ﺟﻬﺎﻧﯽ در ﺣﻮزه ﻓﻦ آورﯾﻬﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺻــﻨﺎﯾﻊ ﻓــــﯿﺒﺮﻧﻮری در ﺣﯿﻄﻪ ﻣﺨﺎﺑﺮات و زﯾﺮﺳـــﺎﺧﺘﻬﺎی ﺷﺒﮑﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻓﯿﺒﺮﻧﻮری در ﮐﺸﻮر ﻋﺰﯾﺰﻣﺎن ﭘﺎﯾﻪ رﯾﺰی ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ.

    دفتر مرکزی

    تهران، خیابان مطهری، لارستان، جهانسوز، پلاک 13
    ساعات کاری شرکت : روزهای هفته،9 الی 18 و پنجشنبه ها 9 الی 13

    تلفن

    4000 4361 (21) 98+

    ایمیل

    info@sumico.ir

    سبد خرید